4. Pot dobrih energij Iz Šentjurja na vrh Resevne in okoli Slivniškega jezera

Zakaj po poti dobrih energij? Da se prepustimo subtilnim vibracijam narave ali le za dobro počutje. Kaj lahko doživimo? Arheološko najdišče Rifnik. Kozmograme v jami mlinskih kamnov. Čudovit razgled s stolpa na Resevni (680 m). Domačo, dišečo in slastno pogostitev na planinskem domu na Resevni. Dobro ohranjen vodni mlin pri Ferležu. Dostop do skrivališč znanega razbojnika Guzaja – Kozjanskega Robin Hood-a. Slivniško jezero. Mnogo zdravilnih sprostitvenih točk v omrežju zmajevih črt, ki pokrajino napajajo s kozmično energijo in se križajo na vrhu Rifnika ter Resevne. Obisk planetarnih točk v njihovih sidriščih: Mars, ki se izraža v aktivnosti, akciji, zanosu (vrh Rifnika pri vstopu v obzidje), Venera ponazarja ljubezen in lepoto (kapela na Kalobju in pri cerkvi sv. Jakoba), Merkur simbolizira komunikacijo, inteligenco in razmišljanje (pri spomeniku Franja Malgaja pred občinsko stavbo), Jupiter je sinonim razcveta, integracije, optimizma (parkirišče pri Ferleževem mlinu).

Why take the path of good energy? To embrace subtle vibrations of nature or simply to feel good. What can we experience? Archeological site Rifnik. Cosmograms in the cave of millstones. Fantastic view from the Tower at Resevna (680 m). Delicious cuisine at the Resevna mountain hut. Well preserved water mill at Ferlež. Access to hiding places of a legendary outlaw Guzaj. Colorful Slivniško jezero lake. A number of healing relaxing points in the network of dragon lines which fuel the country with cosmic energy and cross at the top of Rifnik and Resevna. The old market town center Zgornji trg Šentjur, the winner among the old town centers in Slovenia 2015, with rich heritage of Ipavec composers. Beautiful views.

Dolžina: 35 km (asfalt in makadam)
Trajanje: poldnevna krožna tura
Zahtevnost: srednje zahtevna

Potek poti:
ŠENTJUR – HRUŠEVEC – KRAJNČICA – RESEVNA – VODRUŽ – JAKOB PRI ŠENTJURJU – VEZOVJE – VOGLAJNA – GORICA PRI SLIVNICI – RAKITOVEC – DROBINSKO – GROBELCE – LIPOVEC – TRATNA OB VOGLAJNI  – TRATNA PRI GROBELNEM – GROBELNO – STOPČE – BREZJE OB SLOMU – KAMENO – BOTRIČNICA – ŠENTJUR

Zemljevid poti s ponudbo in zanimivostmi:

Total distance: 32.11 km
Max elevation: 630 m
Min elevation: 255 m
Total climbing: 816 m
Total descent: -815 m
Total time: 03:13:12
Download

Zanimivosti in ponudba ob poti:

• Rojstna hiša Skladateljev Ipavcev,
  • Planinski dom na Resevni,
  • Slivniško jezero

Podrobnejši opis poti:
Trasa je krožna, kolesarski potep lahko začnemo v Šentjurju (TIC Šentjur/železniška postaja Šentjur), Gorici pri Slivnici ali Grobelnem. Priporočena je leva smer vožnje. Po srečanju z bogato šentjursko zgodovino v Zgornjem trgu (arheološko najdišče Rifnik, družina skladateljev in zdravnikov Ipavec …) in naborom koristnih informacij v TIC Šentjur, kjer je na voljo tudi izposoja dveh treking koles, se odpeljemo v Hruševec in se po asfaltu vzpnemo na Resevno. Vseskozi se držimo glavne ceste in označbe za Resevno. Pridemo do jase pod Resevno, kjer je partizanski spomenik. Zavijemo desno na makadam in se vzpnemo vse do vrha, kjer je razgledni stolp in planinska koča z odlično ponudbo jedače in pijače. Razgledi s stolpa so lepi, saj se ob lepem vremenu vidijo: Bohor, Kalobje, Celjski grad, Boč, Donačka Gora, Pohorje in ostali hribi Posavskega hribovja. Z Resevne se spustimo po isti cesti, po kateri smo prišli – mimo spomenika do odcepa, kjer smo prej prišli z desne strani, sedaj nadaljujemo levo. Po 30 metrih vzpona zavijemo desno na makadam in takoj rahlo levo ter se spuščamo vse do doline, kjer zavijemo levo in se malo povzpnemo in priključimo na asfaltno cesto proti Vodružu, kjer se lahko ustavimo pri kmetiji Videc, kjer prodajajo domač kozji sir. Po postanku na kmetiji nadaljujemo vožnjo skozi Vodruž mimo konjerejcev, po lepi dolini, do križišča, kjer zavijemo levo za Jakob in pri cerkvici zavijemo desno za smer Kalobje. Cesta se po kilometru vzpona rahlo poravna, nato zavijemo ostro levo in pridemo po spustu skozi gozd do glavne ceste Šentjur – Dobje, kjer zavijemo ponovno levo. Po nekaj metrih zavijemo desno na stransko cesto in nadaljujemo po ravnini med pašniki, mimo piščančje farme ter zavijemo levo na glavno cesto za Gorico pri Slivnici, kjer je v Gostilni Lesjak možnost za dobro domačo malico ali kosilo. Po postanku se čez blagi hrib pripeljemo do obrobja Slivniškega jezera, kjer se nahaja bar Ramna plaža s prelepim pogledom na Slivniško jezero. Trasa se nadaljuje ob Slivniškemu jezeru v smeri proti Loki pri Žusmu in pri prečkanju dotoka v Slivniško jezero zavijemo levo in se vseskozi držimo levo ob jezeru, do vzpona na Tratno, kjer po 200 metrih vzpona zavijemo desno in po naslednjih 200 metrih levo. Začnemo se  počasi spuščati približno 1 km in zavijemo desno v strmejši klanec, kjer se pokaže odličen razgled. Pri spustu v Grobelno se držimo glavne ceste blago desno, do železniške postaje Grobelno, kjer je sodoben podhod in zavijemo desno mimo bara Delfin. Nadaljujemo ob železniški progi in po dobrem kilometru zavijemo levo na makadamski vzpon, čez hrib do Stopč, kjer se lahko ustavimo pri gostilni Ahac ali zavijemo desno in nadaljujemo z blagim vzponom proti Ponikvi. Čez Zgornji vrh do Brezja ob Slomu z razgledom na rojstno hišo Antona Martina Slomška in na sadovnjake jabolk podjetja Meja Šentjur. Po blagem vzponu v naselju Brezje ob Slomu zavijemo levo in prečkamo po gozdni cesti do Kamena čez Botričnico in se spustimo na izhodišče, v Zgornji trg Šentjurja, v najlepše urejeno trško jedro leta 2015.